ClikQ B.V.

Plaats een review

ClikQ B.V. Hét commerciële contact. Allround Customer Contactcenter te Assen

Voor werkgevers:

ClikQ is een allround customer contactcenter gevestigd te Assen. We hebben de afgelopen jaren ruim ervaring opgedaan, zowel op het gebied van inbound als op het gebied van outbound.
De naam "ClikQ" heeft meerdere betekenissen. Wij hebben de klik met onze medewerkers, die op hun beurt de klik maken met prospects in de lijn. Ook hebben wij de klik met onze opdrachtgevers, wat ook in de lijn doorgegeven wordt.
De hoofdletter Q staat voor quality. We hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dit bereiken we onder andere door een persoonlijke aanpak, zowel met betrekking tot onze medewerkers als onze opdrachtgevers, de klik op meerdere niveaus dus.
Nieuwe normeringen in wet- en regelgeving (Bel-me-nietregister) worden strak opgevolgd en gemonitord. ClikQ werkt volledig compliant.
ClikQ is er trots op een klachtenvrij center te zijn.
De medewerkers van ClikQ zijn divers. Het gaat van de gemiddelde student die een extra zakcentje wil verdienen tot de herintreder die weer lekker aan de slag wil. Hierdoor kunnen we ook diverse opdrachten uitvoeren, van verkoop tot klantenservice.

Wat kan ClikQ voor u betekenen?
ClikQ levert maatwerk. Zoals hierboven vermeld werken wij vanuit de persoonlijke aanpak. Dit betekent dat er in overleg met de opdrachtgever veel mogelijk is. Wij verwqachten hoge commit van onze medewwerkers, Onze medewerkers hebben vast projecten, hierdoor zijn zij het visitekaart van de opdrachtgever.
Onze activiteiten bestaan uit:
- Sales;
- Acquisitie;
- Servicecalls;
- Crossell/upsell;
- Enquete/telemarketing.

Hoe doet ClikQ dat dan?
Nieuwe medewerkers volgen een training die door ClikQ (in overleg met de opdrachtgever) verzorgd wordt. Wij hebben een eigen trainer in dienst. De training bestaat uit een deel algemene verkoop/telefoontraining en een deel training met betrekking tot de opdrachtgever.
Er vindt regelmatig werkoverleg plaats (zogenaamde pre-shifts). Tijdens deze bijeenkomsten wordt de medewerkers verteld waar ze op moten letten en krijgen de medewerkers de gelegenheid om vragen te stellen met betrekking tot het werk.
Naast de pre-shifts, wordt er veel aandacht besteed aan coaching en begeleiding. De teamleiders houden zich bezig met de dagelijkse begeleiding op de vloer en sturen op cijfers. Agents worden gecoacht op basis van eigen gevoerde gesprekken. Dit om de gesprekstechnieken blijvend goed toe te passen. Daarnaast worden alle agents geaudit op zowel wet- en regelgeving als op kwaliteit. Dit is een on-going proces en wordt ook megenomen tijdens de coachmomenten. Alles wordt geregistreerd in ons agent volgsysteem.


Wij zijn gevestigd in:

Assen

Heb je interesse? Vul je gegevens in:

Ons aanbod

Advies op maat

Prijs op aanvraag

Wilt u een advies op maat? Leg ons uw situatie uit en wij geven u altijd persoonlijk advies.