CACHCA Administratie en VvE Beheer

Plaats een review

Voor mijn kantoor in Soest, ben ik op zoek naar een assistent boekhouder welke op oproepbasis voor
10– 20 uur per week ons team komt versterken.

Voor werkgevers:

Ons kantoor kenmerkt zich door een diversiteit aan
werkzaamheden, laagdrempeligheid, vrijheid, zelfstandig werken en mooie klanten (zoals eenmanszaken
en Verenigingen van Eigenaren).
Binnen de vacante functie bestaan je werkzaamheden uit het verwerken van administraties, het
opstellen van fiscale aangiften en het samenstellen van jaarrekeningen. Je denkt mee in het
automatiseren van de administraties van onze klanten en signaleert bijzonderheden in hun administratie
welke je intern bespreekt. Voorts kent je functie een grote mate van zelfstandigheid. Als assistent
boekhouder word je tevens verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van een aantal van onze
klanten.
Wij werken met de software van Exact Online en voeren hiermee onder andere de volgende
werkzaamheden uit:
- Registreren van boekhoudkundige verrichtingen;
- Verwerken van in- en verkoopfacturen;
- Verwerking van bankmutaties;
- Btw-aangiften indienen;
- Opstellen van jaarrekeningen;
- Aangiften inkomstenbelasting indienen (op termijn);
- Aangiften vennootschapsbelasting indienen (op termijn).
Over welke competenties beschik je?
- Resultaatgericht;
- Accuraat;
- Leergierig;
- Proactief;
- Zelfstandig;
- Integer;
- Communicatief;
- Werkzaam zijn in klein teamverband.
Wat zijn de vereisten voor deze functie?
- Affiniteit met financiële administratie;
- Affiniteit met Verenigingen van Eigenaren.
Ons aanbod:
- Initieel oproepcontract voor duur van 12 maanden;
- 10 – 20 uur per week op basis van flexibele werktijden;
- Beloning passend bij ervaring en functie;
- Een mooie uitdaging met mogelijkheden binnen een groeiend bedrijf.

Wij zijn gevestigd in:

Soest

Heb je interesse? Vul je gegevens in:

Ons aanbod

Advies op maat

Prijs op aanvraag

Wilt u een advies op maat? Leg ons uw situatie uit en wij geven u altijd persoonlijk advies.