DOELEN STELLEN, DOELEN HALEN
Interesse in een kostenloos coachingstraject?
Ben je op zoek naar een persoonlijk coach? Kun je nu meteen wel wat begeleiding en inspiratie gebruiken omdat alles even niet meer 'vanzelf' gaat?
Vaak hebben wij geen gebrek aan plannen en goede voornemens. Maar de hoe-vraag is lastiger. Coaching gaat over het laten inzien wat je doet, of juist niet doet, en wat hiervan de ervan effecten zijn. Coachen gaat ook over het afwegen van alternatieven en het jezelf aanleren van ander gedrag om je uiteindelijke doelen te bereiken.
Oefen clienten gezocht in regio Rotterdam
Als coach in opleiding, binnen een erkende post-HBO opleiding, ben ik op zoek naar mensen die een persoonlijk coach zoeken. Ik heb ruim 25 jaar ervaring binnen eigen bedrijf en bekwaam me nu in coachingstrajecten.
Meld je aan om je geheel gratis te laten coachen; mail me voor een kennismakingsgesprek
Ik ga samen met jou op zoek naar de essentie van uw vraag en een frisse blik op uw situatie. Je zult zien dat er snel weer nieuwe wegen en mogelijkheden ontstaan.
Wil jij in aanmerking komen voor gratis coaching? Stuur dan een mail met een korte omschrijving van je coachvraag / dilemma / situatie die verband houdt met werk of het zoeken naar werk naar
biba_me_05@hotmail.com. Het kan zijn dat je twijfelt over een nieuwe loopbaan, dat je je wilt voorbereiden op een nieuwe functie, dat je tegen problemen aanloopt in een team. Maar ook ondernemers of startende ondernemers zijn meer dan welkom.
Voorwaarden voor deelname: een vraag hebben op het gebied van werk. Het complete coachingstraject vindt in onderling overleg plaats.
Ik hoop snel van je te horen!